Podpis elektroniczny

Karty, czytniki i etui

Szkolenie

Katalog produktów

Cennik

Korzyści

Pieczęć elektroniczna

Certyfikat kwalifikowany

Certyfikat niekwalifikowany

Podpis elektroniczny to już biznesowa codzienność na całym świecie. Internet znacznie przybliża do siebie partnerów i kontrahentów, a podpis elektroniczny pozwala finalizować ważne zadania i przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura. To sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy. Nowoczesny biznes wymaga odpowiednich narzędzi, podpis elektroniczny od Certum to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którym zależy jednocześnie na mobilności i bezpieczeństwie.

W prosty, wygodny i oszczędny sposób podpiszesz dokumenty na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie lub na komputerze

Jak uruchomić podpis elektroniczny?

Zestawy do e-podpisu | katalog produktów

Jak odnowić certyfikat?

Jak aktywować certyfikat?

Jak zainstalować certyfikat?

Szkolenie z podpisu elektronicznego

Podpis elektroniczny

Certyfikat spełniający wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów. Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej.

Certyfikat kwalifikowany zawsze wydawany jest na osobę fizyczną, a podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą tego certyfikatu jest zawsze traktowany jak podpis własnoręczny tej osoby. Certyfikat kwalifikowany zawierający jedynie dane osobowe jest certyfikatem uniwersalnym i może być stosowany we wszystkich kontaktach z administracją publiczną, wszelkimi instytucjami państwowymi oraz w relacjach biznesowych. Osoba posiadająca taki certyfikat i składająca podpis elektroniczny może działać zarówno we własnym imieniu, jak i w imieniu reprezentowanego podmiotu bez konieczności wpisania informacji o tym podmiocie do certyfikatu.

Certyfikat pobiera się na komputer tylko raz następnie przenosimy go kartę kryptograficzną umieszczoną w czytniku podłączonym do komputera. Aby podpisywać dokumenty należy czytnik z kartą i wgranym certyfikatem umieścić w komputerze (wejście USB).

Proponowany Zestaw do podpisu elektronicznego - wystarczy kliknąć

Naszym certyfikatem kwalifikowanym można podpisywać dokumenty na wszystkich urządzeniach, z których się korzysta czy to komputer, telefon czy tablet. W trakcie podpisywania dokumentów tym certyfikatem, trzeba podać PIN (składający się z od 6-8 znaków), Osoba sama ustala PIN przy pobieraniu certyfikatu na komputer.

Certyfikat kwalifikowany przeznaczony do podpisywania e-dokumentów bezpiecznym podpisem elektronicznym (odnawialny co 12 miesięcy lub co 24 miesiące).

Certyfikat kwalifikowany

Certyfikaty Certum E-mail ID – jest elektronicznym dokumentem tożsamości uwierzytelniającym danego użytkownika w sieci Internet, zawierającym zbiór określonych danych identyfikacyjnych, poświadczonych przez Zaufaną Trzecią Stronę i powiązany z określoną parą kluczy kryptograficznych.

Certyfikat E-mail ID Individual potwierdza autentyczność Twojej tożsamości w sieci. Możesz wysyłać korespondencję elektroniczną bez obaw, że uległa jakiejkolwiek modyfikacji. Prowadzenie prywatnej korespondencji elektronicznej jeszcze nigdy nie było tak bezpieczne.

Chcesz dołączyć do posiadaczy CERTYFIKATU ido? Wyślij wiadomość na adres: biuro@e-certum.pl podaj imię, nazwisko i telefon. Bądź zadzwoń pod numer 58 333 1000 lub +48 58 500 8000 Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą.

Certyfikat niekwalifikowany

Pieczęć CERTUM jest to usługa zaufania w postaci kwalifikowanego certyfikatu pieczęci elektronicznej (Qualified Electronic Seal Certificate), zawierającego dane podmiotu posiadającego osobowość prawną, tj.

Certyfikat może być wykorzystywany do pieczętowania dokumentów, danych oraz korespondencji elektronicznej danej organizacji, co gwarantuje integralność danych, identyfikuje podmiot, który jest autorem dokumentu oraz dodaje element niezaprzeczalności w świetle przepisów prawa.

Pieczęć elektroniczna może być wykorzystywana do elektronicznego pieczętowania: - oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej - faktur elektronicznych - dokumentów (w różnych formatach m.in.: - oficjalne dokumenty (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty) - dokumenty prawne (Akty prawne, dokumenty normatywne) - oferty handlowe - foldery reklamowe / ulotki produktowe w PDF - powiadomienia / wyciągi bankowe / ubezpieczeniowe / polisy / potwierdzenia
Pieczęć elektroniczna NASZA PROPOZYCJA - KLIKNIJ TUTAJ

Pieczęć elektroniczna

Nasza wiedza i doświadczenie pozwolą na stworzenie indywidualnej oferty dla twojej Firmy bez zbędnych kosztów i komplikacji.
Skorzystanie z naszej pomocy pozwoli na wspólne wypracowanie kompleksowego rozwiązania, które zapewni równowagę między złożonością produktu, a praktycznym wykorzystaniem jego potencjału

Chcesz dołączyć do posiadaczy Kwalifikowanego podpisu elektronicznego, masz jakieś pytania?
Wyślij wiadomość na adres: biuro@e-certum.pl podaj imię, nazwisko i telefon.

Bądź zadzwoń pod numer 58 333 1000 Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą.