Jak to działa ?

Przede wszystkim proszę wybrać usługę, np.: Rodzaj podpisu, Charakter prawny wnioskodawcy, okres ważności certyfikatu, itp. Następnie będziesz mógł otrzymać wycenę swojej usługi – Koszt całkowity.

Aplikacje umożliwiają już dzisiaj wykonywanie operacji składania i weryfikacji podpisów elektronicznych z wykorzystaniem funkcji skrótu SHA-2. Więcej na temat skrótu SHA-2 – kliknij tutaj

Cennik zestawu do podpisu elektronicznego

Ważność Certyfikatu

Usługa Aktywacji

Instalacja

Szkolenie

Akcesoria

Odbiór

Całkowity kosztzł / netto

Krok 1: Wybierz Rodzaj podpisu
Zestaw MINI: (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego – StarCos® 3.2)
Zestaw Standard: (wielkość karty bankomatowej – StarCos® 3.2)
Zestaw Mobilny: (funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika)  SimplySign działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS).
Dla klientów, którzy posiadają czytnik wystarczy zamówić samą kartę (bez czytnika) uwzględniając rodzaj czytnika .
W razie pytań zadzwoń +48 58 500 8000 lub napisz biuro@e-certum.pl a uzyskasz:
  • maksymalne dopasowanie produktu do swoich potrzeb
  • współprace i wsparcie w wyborze indywidualnych potrzeb
Krok 2: Wybierz Charakter prawny wnioskodawcy
Certyfikat osobisty (uniwersalny): Certyfikat z danymi osoby fizycznej
Certyfikat firmowy : Certyfikat z danymi os. fizycznej (reprezentującej firmę/podmiot) i danymi organizacji
Certyfikat firmowy : W imieniu własnym (np. jako os. fizyczna prowadząca działalność gosp.)
Certyfikat firmowy : Jako przedstawiciel osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej
Certyfikat firmowy : Jako członek organu albo organ osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej
Certyfikat firmowy : Jako organ władzy publicznej
Krok 3: Wybierz ważność certyfikatu
Ważność certyfikatu: Na rok, lub
Ważność certyfikatu: Na 2 lata
Krok 4: Wybierz rodzaj aktywacji certyfikatu
Usługa aktywacji jest obowiązkowa
Usługa Ekspres wydania certyfikatu: w ciągu 24 godziny
Usługa Vip wydania certyfikatu: w 30 min
Usługa: Potwierdzenia tożsamości w punkcie PPT
Usługa: Potwierdzenia tożsamości w siedzibie klienta
W przypadku uzyskania certyfikatu w ciągu 30 min ze względu na dużą ilość wniosków prosimy o wcześniejsze zamówienie telefoniczne +48 58 500 8000 lub na e-mail biuro@e-certum.pl
Krok 5: Wybierz możliwość instalacji certyfikatu
Bez instalacji;
Instalacja certyfikatu na karcie kryptograficznej
Instalacja certyfikatu i konfiguracja oprogramowania w systemie Windows / macOS
Instalacja i konfiguracja oprogramowania na dodatkowej stacji roboczej
Instalacja i konfiguracja oprogramowania z usługami księgowymi
Usługa Vip / pomoc techniczna 24/h przez 7 dni
————————————————————————-

Zadzwoń +48 58 500 8000 lub napisz biuro@e-certum.pl a uzyskasz:

  • maksymalne dopasowanie produktu do swoich potrzeb
  • współprace i wsparcie w wyborze indywidualnych potrzeb

To zajmuje tylko kilka minut,  zadzwoń lub napisz aby dowiedzieć się, jak jedno kompleksowe rozwiązanie spełnia wszystkie twoje cele.

Nasza wiedza i doświadczenie pozwolą na stworzenie indywidualnej oferty dla twojej Firmy bez zbędnych kosztów i komplikacji.
Skorzystanie z naszej pomocy pozwoli na wspólne wypracowanie kompleksowego rozwiązania, które zapewni równowagę między złożonością produktu, a praktycznym wykorzystaniem jego potencjału.

 

Zadzwoń +48 58 500 8000 lub napisz biuro@e-certum.pl a uzyskasz:

  • maksymalne dopasowanie produktu do swoich potrzeb
  • współprace i wsparcie w wyborze indywidualnych potrzeb

To zajmuje tylko kilka minut,  zadzwoń lub napisz aby dowiedzieć się, jak jedno kompleksowe rozwiązanie spełnia wszystkie twoje cele.

                            Infolinia 58 333 1000 lub adres e-mail: biuro@e-certum.pl